Kontakt: tel: 797-248-548 / email: sklep@my-deco.pl

Kontakt

tel: 797-248-548
sklep@my-deco.pl

Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi przez naszych klientów

Czy muszę mieć zarejestrowane konto aby coś kupić?

By dokonać zakupów w naszym sklepie nie musisz się logować/rejestrować konta. Wystarczy założyć zamówienie i podać dane do wysyłki. Jeśli jednak założysz swoje konto w naszym sklepie – otrzymasz dostęp do dodatkowych opcji i kodów rabatowych.

Jak zdjąć zabezpieczenie powierzchni produktów?

Wiele z naszych produktów, jest zabezpieczona specjalną folią lub papierem, aby w czasie transportu ich powierzchnia nie uległą zniszczeniu. Przed użytkowaniem produktów, należy ją ostrożnie usunąć. Aby dowiedzieć się jak to zrobić – czytaj więcej.

Paczka lub towar jest uszkodzony.

Jeśli paczka jest uszkodzona, koniecznie otwórz ją przy kurierze i zobacz czy towar w środku nie jest uszkodzony. Jeśli paczka jest cała, a towar w środku jest uszkodzony, koniecznie zadzwoń do kuriera albo do firmy kurierskiej od której otrzymałeś produkt, aby w tym samym dniu spisać protokół szkody. Umożliwi to i znacząco przyspieszy to proces reklamacji.

Na tej stronie możesz przeczytać więcej szczegółów dotyczących procesu reklamacji – czytaj więcej.

Nastąpił błąd przy płatności szybkim przelewem / BLIK.

Bardzo rzadko, lecz zdarza się z winy operatora, że przy płatności szybkim przelewem nastąpi błąd płatności. Na Twojego maila wpisanego do zamówienia, powinna przyjść wiadomość bezpośrednio od naszego operatora płatności o błędzie płatności i informacją jak można ją ponowić.

Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze przesyłki?

Nie realizujemy zamówień z opcją zapłaty przy odbiorze. Nasze produkty są w większości personalizowane i wykonywane na zamówienie, dlatego nie wysyłamy za pobraniem.

Pomyliłem się przy wpisywaniu personalizacji, co mam robić?

Jeśli zorientowałeś/aś się, że podane dane personalizacji są błędne lub niekompletne, zadzwoń do naszego działu obsługi klienta lub po godzinach pracy napisz nam maila lub na komunikatorze o takiej sytuacji. Pomożemy Ci rozwiązać tą sytuację, lecz nie gwarantujemy, że produkcja już nie zaczęła realizacji i wtedy nie ma możliwości jej poprawy. Czasem jednak można przerobić, czy dorobić jakieś poszczególne elementy po kontakcie z obsługą sklepu.

Nie ma w paczce wszystkich produktów z zamówienia.

Jeśli dostałeś/aś niekompletne zamówienie to najpierw zobacz czy:

1) Nie dostałeś więcej niż jedną paczkę – czasami wysyłamy zamówienia jako wielopak. Na etykiecie kurierskiej jest zaznaczona ilość paczek.

2) Małe produkty nie zostały zawinięte w bąbelki albo inne materiały pakowe.

Wszystkie paczki są pakowane pod czujnym okiem kamer więc możemy Ci wskazać gdzie dokładnie znajdował się twój zamówiony towar.