Pytania i odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi przez naszych klientów
Czy muszę mieć zarejestrowane konto aby coś kupić?
Jak zdjąć zabezpieczenie powierzchni produktów?
Wiele z naszych produktów, jest zabezpieczona specjalną folią lub papierem, aby w czasie transportu ich powierzchnia nie uległą zniszczeniu. Przed użytkowaniem produktów, należy ją ostrożnie usunąć. Aby dowiedzieć się jak to zrobić – czytaj więcej.
Paczka lub towar jest uszkodzony.
Jeśli paczka jest uszkodzona, koniecznie otwórz ją przy kurierze i zobacz czy towar w środku nie jest uszkodzony. Jeśli paczka jest cała, a towar w środku jest uszkodzony, koniecznie zadzwoń do kuriera albo do firmy kurierskiej od której otrzymałeś produkt, aby w tym samym dniu spisać protokół szkody. Umożliwi to i znacząco przyspieszy to proces reklamacji.
Na tej stronie możesz przeczytać więcej szczegółów dotyczących procesu reklamacji – czytaj więcej.
Nastąpił błąd przy płatności szybkim przelewem / BLIK.
Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze przesyłki?
Pomyliłem się przy wpisywaniu personalizacji, co mam robić?
Nie ma w paczce wszystkich produktów z zamówienia.
1) Nie dostałeś więcej niż jedną paczkę – czasami wysyłamy zamówienia jako wielopak. Na etykiecie kurierskiej jest zaznaczona ilość paczek.
2) Małe produkty nie zostały zawinięte w bąbelki albo inne materiały pakowe.
Wszystkie paczki są pakowane pod czujnym okiem kamer więc możemy Ci wskazać gdzie dokładnie znajdował się twój zamówiony towar.