Kontakt: tel: 797-248-548 / email: sklep@my-deco.pl

Kontakt

tel: 797-248-548
sklep@my-deco.pl

Proces przebiegu reklamacji

Proces przebiegu reklamacji

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty wyjeżdżające z naszej produkcji do każdego dotarły bez żadnych uszkodzeń oraz długo i bez problemów mogły Państwa cieszyć.
Jeśli jednak pojawią się jakieś problemy, jesteśmy do dyspozycji, aby je jak najszybciej wyeliminować.
Pamiętaj, że na każdym etapie reklamacji chcemy być po Twojej stronie. Wyznajemy zasadę, że „prawdziwą jakość pracy działu Obsługi Klienta, poznaje się po tym w jaki sposób podchodzi do reklamacji”. Chcemy, aby nasi Klienci darzyli nas zaufaniem, dlatego zamierzamy wszystko im ułatwiać – również na etapie reklamacji. Przestrzegamy obowiązujących w Polsce jak i w Europie praw Konsumenta. Każda zgłoszona do nas reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością jej zgłoszenia. Jeżeli nie skontaktujemy się w ciągu 2-3 dni, to może oznaczać, że nie otrzymaliśmy od Ciebie zgłoszenia reklamacyjnego. Prosimy wówczas o ponowny kontakt.

Problemy z przesyłką

Pamiętaj, że firma kurierska to firma zewnętrzna, na której działanie nie zawsze mamy wpływ. Dlatego zanim odbierzesz przesyłkę, sprawdź dokładnie przy kurierze, czy opakowanie zakupionego produktu pozostaje nienaruszone.
Pamiętaj: nasze produkty przechodzą dodatkową kontrolę jakości. Wysyłamy je w nowych, nienaruszonych kartonach. Jeśli posiadają one jakiekolwiek uszczerbki, wgniecenia czy załamania – natychmiast sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera.
Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, natychmiast spisz protokół szkody (kurier ma obowiązek udostępnić Ci formularz) i poinformuj nas o tym fakcie. Jeśli kurier odmawia udostępnienia formularza natychmiast zgłoś szkodę i odmowę kuriera na infolinii przewoźnika jako odbiorca.

Wystarczy zgłoszenie szkody – reklamacją zajmiemy się już my.

Rekomendujemy załączenie zdjęcia całej górnej części kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie oraz zachowanie wszystkich oryginalnych opakowań zabezpieczających otrzymaną przesyłkę do czasu otrzymania od nas decyzji w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego – to przyspieszy rozpatrzenie zgłoszenia.

Jeśli potencjalne uszkodzenia zostaną stwierdzone już po odjeździe kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską na ich infolinii w dniu odbioru przesyłki.

Uwaga: Zgłoszenie szkody przez odbiorcę jest bardzo ważne przy reklamacji przesyłki.